Wednesday, March 16, 2011

Aku BLACKBARRY

hiruk pikuk kedengaran diluar jendela kamar tidur ku, entah ape yang sedang berlaku mungkin ade cerita yang aku sendiri tergerak hati untuk melihat dari celah2 daun jendela... kelihatan kelibat 2 susuk tubuh yang aku pasti seorang lelaki dan wanita sedang bercakaran... aku cuba mengamati kedengaran sayup2 seperti BLACKBARRY akula.kenapa ko nak tahu?.. aku sendiri menyedapkan hati mungkin mereka bergaduh disebabkan telefon BLACKBARRY.. 

Ah!!.. aku tidak mempedulikan mereka lalu aku berbaring di atas tilam empuk ku untuk cuba melelapkan mata.. tapi dengan tiba2 kedengaran.suara wanita tadi menjerit seolah2 sedang dirasuk oleh hantu aku cuba bergegas bangun dan melihat sekali lagi ape yang terjadi... la rupa2nya.mereka bergaduh tentang status bbm yang dihantar oleh wanita itu....  mungkin penangan cemburu si lelaki tadi agaknye..... 

yang membuatkan aku tersenyum lelaki tadi menghempaskan BLACKBARRY ke jalan sehingga berderai patutla wanita itu menjerit seoalah2 sedang dirasuk hantu, barangkali banyak rahsia yang ade dalam BLACKBARRY.itu agaknye.....

Tapi yang menjadi mangsa tetap aku BLACKBARRY....

4 comments:

Frodo Baggins said...

hahahhaha
aku sehelai kain sarung

mendalammm dol


>>____<<

Seroja Jingga said...

frodo
aku si coli merah

wayarputus said...

kalau tak pandai menari kenapa mahu salah kan lantai.

ah kita kita ini manusia.dosa umpama air lalu..jelik orng harunye kita nmpak..jelik kita???? siapa tahu??

Ghostface Fella' said...

wayarputus :
jeliknya kita kita terlalu berintrovert bukan berinterpretasi.. :)