Sunday, March 20, 2011

Sengal



Omongla seolah2 aku ini org2 terhebat atau org2 jelik yang ko lihat dibalik cermin kaca ko sendiri, itu semua kau kuncah seperti menelan diri ko sendiri,  prolog hinggar-binggar seakan2 senyap tapi bising, bingit!.. menidak kan org lain bersuara dan merasa mungkin ko lupa ape itu  hasad dan hasrat sedang kan aku atau ko yang sebenarnya lebih banyak mencemarkan nista dan berdusta pada kata2,....Ah!! biarkan semut2 hitam itu pulang kesarang untuk bercerita sesama mereka sendiri....... ahahaha

Aku cuma benci meeting aku tadi....


10 comments:

Frodo Baggins said...

balingkan san pen pada pemilik kaca mata!
ehkekekkeke kira semuat masa bosan best jugerk


>>___<<

Frodo Baggins said...

p/s: balingkan *saja*

ahhhhhh gua stress bila typo begini

Seroja Jingga said...

marah nampak? jum frodo kita kira semut..biarkanlah mulut mulut sampah tu..ape nak kisah

Ghostface Fella' said...

la kenapa nie sahabat?...
aku cuma mengomel sendiri pd ape yg berlaku hari2 aku tadi jika ini ade mengundang rasa... 10 jariku pohon sungguh x berniat untuk melukakan sesiapa maaf ye?......

Frodo Baggins said...

uik hahahha
lor weoll tgh join sama ler nih


>>____<<

Seroja Jingga said...

kau berhak suarakan..tak salah.

wayarputus said...

life should be glittering with challange..so if you face one, then dont blame with them, but fight to get the most exciting moment of life.

tenang2 lah sahabat

Ghostface Fella' said...

wayarputus :
ahahahaa bisa di atur dong :)

Frodo Baggins :
bleh jadi penulis pojok x?
hik3.... senyum :D


Seroja Jingga :
if u think.... lu smbung jew la.. hihihi

p/s: tiada kene mengena pd yang hidup atau yg mati(mcm biasa dengar).. senyum

ghost said...

lain kali ko perlu besarkan suara ko sikit untuk menenggelamkan kebingitan mereka..mana tau mereka akan berhenti dan memandang ko dengan senyap...

Ghostface Fella' said...

kadangkala cuma aku ada rasa itu..
Thanks ghost