Monday, March 14, 2011

Mahu ke Mana Salafy....



Malam ini bisa aku hilang lagi dalam kelat malam pekat...
cuba menyibak tirai kepalsuan yang semakin hari semakin gagal mencari kepastian...
ah!!.. mungkin kah aku perlu tewas dalam membuka topeng keangkeran ini...
atau aku sendiri tidak berdaya lagi untuk meneruskan  ape yang aku cari selama ini...
terus redha apa yang akan berlaku selepas ini? aku pasrah dalam menghitung detik itu
jika ini pengakhirannya yang kau cuba berikan pada ku........
berilah aku sedikit sisa-sisa waktu untuk aku yang nyaris pupus dari harapan.....


Detik-detik itu sedang menunggu masa menghentikan aku.......

5 comments:

Seroja Jingga said...

sahabat,
kau sedar tak yang kau sedang menghukum diri?
kau sedar tak yang kau sedang mengadili diri kau sendiri.
kalau hanya kerana kisah silam kau buatkan kau rasa ini pembalasan Tuhan..aku rasa kau salah.
kenapa perlu anggap ini satu seksaan. tak perlu kau sentiasa rasa bersalah atas ape yg pernah terjadi dan kau relate kan dengan ape yg kau hadapi sekarang..
Tuhan itu jadikan sesuatu yg mungkin tidak kau faham sekarang tapi kau akan faham satu hari nanti.
makanye..berhenti untuk mengenang kisah dulu..kerana jika kau terus mengenang..kau akan rasa bersalah smpai mati..focus on this future..jgn kerana kisah dulu kau harus peralatkan diri kau pada sesuatu yang kau sendiri tak pasti [sekarang]..

pesan aku cuma satu
jgn ada ragu..kalau hatimu ragu..berhentilah disini.!

Ghostface Fella' said...

mungkin aku masih lagi sesat dalam terang....

Frodo Baggins said...

>>___<<

bilang yg aku baca dan dibacakan, wahai hambaku yg melampaui batas terhadap diri mereka sendiri, janganlah berputus asa dari rahmatku ...


((tapi entry ni coli-oooo)) woohaaa

wayarputus said...

kenapa kau tak berbalik pada TUHAN.
ape kau lupa DIA?

Ghostface Fella' said...

wayarputus :
Mungkin aku kadang2 terlupa akan DIA...
itu yang paling aku kesal kn....